دانلود فایل{سیستم تعلیق، ترمز ABS ، سیستم توزیع الکترونیکی و ارگونومی}

دانلود فایل /سیستم تعلیق، ترمز ABS ، سیستم توزیع الکترونیکی و ارگونومی/ بی اِل|دانلود فایل|30019898|blq40104634|سیستم تعلیق, ترمز ABS , سیستم توزیع الکترونیکی و ارگونومی
در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان سیستم تعلیق، ترمز ABS ، سیستم توزیع الکترونیکی و ارگونومی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

فرمت فایل: word



تعداد صفحات: 77









فهرست مطالب





فصل اول



کلیات



مقدمه



تعريف سيستم تعليق



سیستم تعلیق چند اتصالی (Multi Link Suspension)



ساختار و عملكرد سیستم تعلیق چند اتصالی



بررسي سيستم تعليق هيونداي جنسيس كوپه



سنسور مکانیکی تنظیم ارتفاع



كاربرد سيستم مولتي لينك



مزاياي سيستم تعليق مولتي لينك



معايب سيستم تعليق مولتي لينك



ترمز ABS چیست



مقاومت در سیستم ترمز مقاومت بین سطح جاده و تایرها



عملکرد سیستم ترمز ABS



فصل دوم :



سیستم تعلیق فعال



سیستم تعلیق خودرو یا Suspension



دسته بندی سیستمهاي تعلیق از نظر ساختار و نوع عملكرد



تعريف سيستم تعليق فعال



نحوه عملكرد سيستم تعليق فعال



انواع سيستم تعليق



سیستم تعلیق هیدرولیکی



سیستم تعلیق بادي



سیستم تعلیق الكترومغناطیسی



مزاياي سيستم تعليق فعال



معايب سيستم تعليق فعال



فصل سوم



سیستم ترمز ضد قفل



ايده سيستم ABS



مقاومت در سیستم ترمز < مقاومت بین سطح جاده و تایرها



پیاده سازی



اجزای سیستم ترمز ABS



انواع ABS از نظر عملكرد



عملكرد سيستم ABS



حسگر شتاب



فعال کننده ABS



انواع سیستم های ترمز ABS



مزایای سیستم ABS



معايب سيستم ABS



فصل چهارم



سیستم توزیع الکترونیکی



تعريفEBD



حالتهاي عملكرد EBD



حالت اول



حالت دوم



حالت سوم



طرز عمل EBD



فصل پنجم



بحث و نتیجه گیری



فصل پنجم



ارگونومی



مفهوم کلی ترمزهای ضد قفل



نحوه پیاده‌سازی



روند کار سیستم ترمز ABS:



اجزا ترمزهای ضد قفل



انواع ترمزهای ضد قفل



منابع



















فصل اول



کلیات















مقدمه



از هنگامی که خودروسازان به فناوری موتورهای احتراق داخلی دست پیدا كردند، طراحان خودرو به طراحي سیستمهاي تعلیقي كه بر اساس نوع كاربري خودرو بتواند انتظارات مشتريان را پاسخ گو باشد توجه ويژه نمودند ، امروزه راحتی سرنشینان مهم ترین هدف سازندگان خودرو است.یکی از مهمترین عوامل راحتی سرنشینان جلوگیری از انتقال ارتعاشات حاصل از محیط خارج به سرنشینان است. این ارتعاشات میتواند ناشی از عوامل متعددی مانند ترمز کردن ،حرکت در پیچ و ناهمواریهای جاده و .... باشد.اگر جاده ها هیچ موجی(دست انداز) نداشته و کاملاً صاف بودند،ما نیازی به سیستم تعلیق برای مستهلک کردن آنها نداشتیم. ولی عملاً اینگونه نیست و در بهترین شرایط، جاده ها صاف و یکنواخت نیستند.این ناصافی هایی جزئی می توانند بر چرخ های خودرو نیرو واردکنند. طبق قوانین نیوتن، همه نیروها جهت و اندازه دارند بدین ترتیب یک موج(دست انداز) باعث می شود تا چرخ به صورت عمود بر سطح جاده بالا و پایین برود.













تعريف سيستم تعليق



خاصیت میرایش ارتعاشات لرزش‏ها و رفع بعضی از اغتشاشات حركت در خودرو و حفظ بعضی خواص مناسب جهت ایمنی، از ویژگی‏های مناسب مكانیكی است كه انجام آن با یك وسیله مكانیكی امكان‏پذیر است ، مجموعه مشخصی كه فراهم‏گر هدف بالاست، سیستم تعلیق نام دارد. این مجموعه قلمرو وسیعی را با خواص و وظایف متفاوت در بردارد. سیستم تعلیق خودرو هر چند معمولاً به چشم نمی‌آید اما شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های خودرو باشد چرا که تایر (به عنوان تنها بخش در تماس با زمین) بر روی این سيستم «معلق» است و عملاً سیستم تعلیق وظیفه نگهداری مجموعه تایر و محور چرخ‌ها را بر عهده دارد. شاید در نگاه اول، اتصال مجموعه محور به خودرو به وسیله سیستم تعلیق ساده به نظر برسد اما در اصل این سیستم در طی دوران حیات صنعت خودرو پیشرفت‌های زیادی را به خود دیده و خودروسازان در مسیر افزایش راحتی و ارتقاء هندلینگ خودرو، روش‌های جدید را برای این اتصال توسعه داده‌اند . یکی از مؤثرترین آن‌ها سیستم تعلیق چند اتصالی (Multi Link Suspension) مي باشد كه ذيلاً و به اختصار توضيحاتي درمورد اين سيستم ارائه مي گردد.



سیستم تعلیق چند اتصالی (Multi Link Suspension)



تعریف دقیقی برای این سیستم که از اوایل دهه۸۰ رایج گردید، وجود ندارد. اما به طور کل هرگاه یک سیستم مستقل دارای بیش از ۲ لینک (طبق) باشد به آن Multi Link گویند، در مواردی این سیستم با سیستم Trailing Arm نیز تلفیق می‌گردد که مقاومت بالاتری را پدید می‌آورد. اما نوع مرسوم آن که دارای ۴ لینک (رابط) می‌باشد، تقریبا





همانند سیستم جناغی A Arm است، با این تفاوت که دسته‌های هر جناغ، به یکدیگر متصل نیستند و هر یک به صورت جداگانه تنظیم‌پذیری بهتری را برای سیستم تعلیق فراهم می‌نماید. مولتی لینک در بازه تعلیق های غیر وابسته یا مستقل دسته بندي میشود و می توان آن را بهترین نوع در این خانواده دانست، به طوری که یکی از مهم ترین رکن های یک خوردوی دریفت داشتن این نوع تعلیق مخصوصاً در محور عقب میباشد.





مطالب دیگر:
📖رتوش حرفه ای گروهی📖تکنولوژی نانو در بسته بندی صنایع غذایی📖پاورپوینت ENERGY📖دانلود پاورپوینت Final_Presentation_Group_2📖دانلود پاورپوینت آزمایشگاه مکانیک سیالات FLUID MECHANICS📖دانلود پاورپوینت کاربرد نظام اطلاعات📖دانلود پاورپوینت LBM جوشکاری با لیزر📖دانلود پاورپوینت navigation📖دانلود پاورپوینت نازل - لوله دال - قوس قطاعی Flow Nozzel - Dall Tube - Segmental Wedge📖پاورپوینت سمینار درس کوانتوم📖پاورپوینت تهدیدات امنیتی درسیستم های رایانه ای📖پاورپوینت سند آموزشی 2030 و ابهامات آن📖پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت📖دانلود پاورپوینت معماری حمام های ایرانی - اسلامی📖دانلود دفترچه آزمون های فراگیر دستگاههای اجرایی همراه با پاسخنامه📖دانلود دفترچه آزمونهای استخدامی بانک سپه به همراه پاسخنامه📖نمونه سئوالات مهارتهای کامپیوتر ICDL به همراه پاسخنامه📖سوالات استخدامی بانک مسکن به همراه پاسخنامه📖سوالات استخدامی وزارت نیرو به همراه پاسخنامه📖پاورپوینت بررسی عوامل موفقیت بنگاه‌های كارگزاری واسطه‌ در پیاده‌سازی نوآوری باز مطالعه موردی شركتهای نانوفناوری📖پاورپوینت برون سپاری فعالیت ها📖پاورپوینت پدر پولدار پدر بی پول📖پاورپوینت چرا به تئوری مالی نیازمندیم📖حسابداری ملی📖رونق در اقتصاد کالاهای مبادله پذیر و رخوت در اقتصاد بخش کالاهای صنعتی صادراتی