دانلود فایل{تحقیق سیستم های تجاری}

دانلود فایل /تحقیق سیستم های تجاری/ بی اِل|دانلود فایل|40193453|blq40104634|تعریفی جامع از تجارت الكترونیك,تغییر اهداف كسب و كار در تجارت الكترونیك,تجارت الكترونیك,مدیریت و تجارت الكترونیك,چشم انداز تجارت الكترونیك,رسالت تجارت الكترونیك
در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان تحقیق سیستم های تجاری آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

چکیده

مقدمه

تعریفی جامع از تجارت الكترونیك

تغییر اهداف كسب و كار در تجارت الكترونیك

تجارت الكترونیك

مدیریت و تجارت الكترونیك

چشم انداز تجارت الكترونیك

رسالت تجارت الكترونیك

1 – تعهد سازمانی به ذی‌نفعان در بازار الكترونیك

2 – حوزه كسب و كار

3 – منابع مزیت رقابتی تجارت الكترونیك

4 – تصویر آینده سازمان به بازار الكترونیك

اهداف

عاملهای نرم­افزاری هوشمند

تعریف عاملهای نرم­افزاری هوشمند

بررسی حضور عاملهای نرم­افزاری هوشمند در جنبه­های مختلف تجارت الكترونیك

عاملهای نرم­افزاری در خرید اینترنتی

شناسایی نیاز

کارگزاری

مذاكره

پرداخت و تحویل

خدمات محصول و ارزیابی

حراجهای آنلاین

تجارت B2B

شیوه های كسب و كار الكترونیك

معایب كسب و كار الكترونیك

چارچوب تحلیلی

كسب مزیت رقابتی در تجارت الكترونیكی

مزیت رقابتی پایدار در تجارت الكترونیكی

تجارت‌ الكترونیكی‌ از طریق‌ تلفن‌ همراه

چكیده

به كارگیری و استقرار موفقیت‌آمیز تجارت الكترونیك به وجود یك برنامه و استراتژی مدرن و مشخص نیازمند است. بدون وجود استراتژی مناسب تجارت الكترونیك ممكن است كلیه تلاشهای شركت در راستای استقرار تجارت الكترونیك با شكست مواجه شده و ضمن اتلاف منابع مالی، انسانی و زمانی حتی بقای سازمان نیز با تهدید روبه‌رو شود. گام اولیه و اساسی تدوین استراتژی بدون شك تدوین و طراحی اهداف استراتژیك تجارت الكترونیك در چارچوب سلسله مراتب اهداف یعنی چشم انداز، رسالت و اهداف بلندمدت و كوتاه‌ مدت سازمانی است. در این مقاله برمبنای فرایند برنامه ریزی استراتژیك، اهداف استراتژیك این فرایند در چارچوب چشم‌اندازها، رسالت و اهداف برای فعالیت در محیط الكترونیك تشریح می شود. تحولات پرشتاب در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تغییرات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی گسترده ای را موجب شده است. جهانی شدن در حقیقت ثمره پیشرفتهای شگفت انگیز در بخش فناوری اطلاعات است.

به گفته كارشناسان علم مدیریت، شركتهایی می توانند در عصر حاضر در بازار امروز به رقابت بپردازند كه با زبان و ابزارهای آن آشنا باشند. به گفته مایكل پورتر، اینترنت توانسته نقش گذشته استراتژی و رقابت را دگرگون سازد. به این منظور شركتهایی كه بخواهند در تجارت الكترونیك موفق باشند داشتن ویژگیهای بازاریابی در محیط الكترونیك الزامی است و قطعاً در عصر جدید آنها برای حضور چشمگیر در بازارهای پررقابت امروز باید به دیدگاهها و پارادایم های جدید دست یابند.

63 صفحه فایل Word قابل ویرایش


مطالب دیگر:
📚پاورپوینت (اسلاید) بررسی حذف بیولوژیكی تركیبات آروماتیک از آبهای آلوده📚پاورپوینت (اسلاید) بررسی تصفيه آب و فاضلاب📚کسب درآمد از طریق فروش فالوور📚کتاب آموزش زبان ایتالیایی I come Italia به همراه فایل های صوتی📚کسب‌درآمد از طریق فروش‌فایل📚آموزش افزایش فالوور اینستاگرام📚کتاب آموزش ایتالیایی la lingua italiana per stranieri📚مکالمات زبان اسپانیایی - شصت مکالمه (فایل پی دی اف و ام پی تری)📚طرح لایه باز فرم سنجش رضایتمندی بیماران بستری📚دانلود فایل آماده به چاپ برچسب عرق نعنا مخصوص گلابگیری ها📚3900 لغت ترکی استانبولی با ترجمه فارسی📚نقشه زمین شناسی 1/100000مختاران- ورقه 7854📚نقشه زمین شناسی 1/100000 سربیشه- ورقه 7955📚دانلود پاورپوینت (اسلاید) بررسی تصفيه آب و فاضلاب📚پاورپوینت (اسلاید) بررسی تصفيه بيولوژيكی فاضلابها و پسابهای صنعتی📚پاورپوینت (اسلاید) بررسی تصفیه فاضلاب به روش لجن فعال (تصفیه آب صنعتی)📚پاورپوینت (اسلاید) تصفیه فاضلاب بیمارستان به روش لجن فعال📚پاورپوینت (اسلاید) بررسی تصفیه فاضلاب صنعتی📚پاورپوینت (اسلاید) تصفیه و تامین آب در اجتماعات کوچک📚پاورپوینت (اسلاید) خواص فیزیکی لایه آبدار و ناحیه آبهای ثقلی (فصل دوم)📚دانلود پاورپوینت (اسلاید) روش های هوازی و بی هوازی در تصفیه فاضلاب📚پاورپوینت (اسلاید) طراحی سیستم های آبیاری قطره ای📚پاورپوینت (اسلاید) طرح ايجاد نظام مديريت اولويت‌بندي طرحهاي آب و فاضلاب📚دانلود پاورپوینت (اسلاید) بررسی فلوئور📚دانلود رایگان تحقیق ((آشنایی با اسراییل))